GRAPHICS CARD ROG-STRIX-RX570-O4G-GAMING کارت گرافیک راگ استریکس

2٬635٬000 ‎تومان
بدون مالیات
  • رابط اتصال:PCI Express 3.0
  • HDMI:یک عدد
  • مقدار حافظه: 29798
  • نوع حافظه:GDDR5
  • VGA:ندارد
  • DVI-I:ندارد
  • پشتیبانی از SLI:خیر
  • DVI-D:دو عدد
  • پشتیبانی از CrossFireX:بله
  • DisplayPort:یک عدد

 

اصالت کالا ( کالای اورجینال )

 

ارسال رایگان (ارسال با پست - پیک و ...)

 

بازگشت کالا (7روز ضمانت بازگشت کالا)

`

در بسته بندی موجود ، ما یک کتابچه راهنمای کاربر ، راهنمای نصب سریع ، یک دیسک نصب درایور (از این کار استفاده نکنید ، آخرین درایورها را از وب سایت AMD AMD بارگیری کنید) و یک کابل کابل velcro ، که علاوه بر آن بسیار متفکر است . سرانجام ، ما مجموعه ای از لوازم جانبی با استفاده از چسب را داریم که می تواند برای قطع کردن جیب های کفپوش GPU گیر بیاورد ، اگر به آن دسته از موارد توجه کنید. من از سفارشی سازی قدردانی می کنم ، اما با توجه به اینکه جلوی کف پنکه حتی در 99٪ موارد دیده نمی شود ، کمی غیر ضروری به نظر می رسد.

ASUS STRIX RX 570 از طراحی 90 میلی متری فن برخوردار است که از ویژگی های طراحی پنکه 0dB "Wing-Blade" ASUS ثبت شده است. این فن ها از نظر گرد و غبار دارای گواهی IP5x هستند. این طراحی باعث می شود فشار هوا روی لبه های تیغه ها بیشتر شود و این باعث می شود جریان هوا تا "105٪" افزایش یابد در حالی که تا 3 برابر "ساکت تر" از کارت های مرجع کار می کند. 0dB بدین معنی است که طرفداران در زمان خاموش بودن یا بدون بار زیاد ، در 0 RPM بیکار می شوند.

در پشت پشت ، می بینیم که ایسوس صفحه ی پشتی خود را از دست داده است ، که دیدن آن به خصوص در این مرحله قیمت کمی ناامید کننده است. خوشبختانه ، آنها یک براکت کوچک پشتیبانی تقریباً 80٪ کارت را شامل می شوند که به افزایش سفتی کمک می کند. با این حال ، من نمی توانم کمک کنم اما فکر می کنم صفحه پشتی بهتر به این هدف خدمت کرده است.

این کارت اندازه بیش از 9.5 ″ طول دارد و دارای یک رنگ کاملاً سیاه با تنها رنگی است که از لوگوی RGB ASUS ROG در کنار کارت موجود است. این کارت از یک اتصال دهنده 8 پین PCIe استفاده می کند ، که کاملاً استاندارد است.

با نگاهی به I / O عقب ، دیدیم که ایسوس برای پیکربندی متفاوت از معمول تصمیم گرفته است. ما یک DisplayPort 1.4 ، و همچنین یک اتصال دهنده DVI با دو اتصال HDMI 2.0 و 2x واحد داریم. من واقعاً نمی توانم تصور کنم که چرا ASUS دو کانکتور DVI و تنها یک DisplayPort را انتخاب می کند زیرا بیشتر GPU های این کلاس حداکثر سه هستند.

پس از خارج کردن کفپوش خنک کننده از PCB ، به طراحی داخلی کارت گرافیک و سیستم خنک کننده خود نگاه بهتری خواهیم داشت. با نگاهی به کفپوش خنک کننده ، متوجه می شویم که فن آوری خنک کننده امضای ASUS DirectCU II وجود دارد ، که اساساً بدان معنی است که دو عدد لوله بخاری مسی 6 میلی متری وجود دارد که به طور مستقیم با هسته GPU تماس می گیرند. هیت سینک کوچک با توجه به اندازه فن ها و اینکه این تنها شامل دو لوله بخاری است ، نسبت به قیمت مناسب RX 570 بسیار نگران کننده است.

بعد. ما یک شلیک از GPU Polaris 20 داریم که به نظر می رسد یکسان با GPU Polaris 10 است که در RX 470 که در اوایل سال جاری آن را مرور می کنیم یکسان است ، علاوه بر این ، تراشه های حافظه 8x 512MB Elpida GDDR5 نیز وجود دارد ، که قاب 4 گیگابایتی ما را به ما می دهد. این تراشه های حافظه دقیقاً به دلیل پتانسیل اورکلاک یا تحمل گرمای زیاد شناخته نمی شوند ، بنابراین این واقعیت که کاملاً خنک می شوند به معنای اورکلاک است به احتمال زیاد یک شروع کننده نیست.

با نگاهی به سیستم انتقال قدرت کارتهای گرافیکی ، می بینیم که به جای طراحی قدرت مرجع 6 فاز ، ما در واقع سه مرحله داریم که توسط Digi + (International Rectifer) ASP1300 کنترل می شود. این سه فاز با استفاده از سه IR3598 که هرکدام در حال رانندگی دو جفت MOSFET هستند که همگی UBIQ ساخته شده اند ، یک MOS54 N-channel MOSFET برای قسمت بالا و دو M3056 N-کانال MOSFET برای طرف پایین.

تست راه اندازی

نیمکت تست Haswell-E X99

پردازنده Intel Core i7 5960X @ 4.2GHz
مادربرد فرمول Asrock X99 OC
حافظه Crucial Ballistix Elite 16GB DDR4-2666
گرافیک N / A
درایو بوت سامسونگ 850 EVO 500 GB M.2 SSD
درایو ذخیره سازی ADATA Premier SP610 1TB SSD
منبع تغذیه DEEPCOOL DQ1250
کولر CPU DEEPCOOL GamerStorm Captain 360
مورد Phanteks Enthoo Pro
سیستم عامل ویندوز 10 پرو

تشکر ویژه از Phanteks ، DEEPCOOL ، Asrock و Crucial برای تهیه اجزای حیاتی این نیمکت تست.

روش آزمون - بروزرسانی 2017

با انتشار نسخه های اصلی GPU از AMD و NVIDIA که به طور کامل از آخرین API ها مانند DirectX 12 و Vulkan پشتیبانی می کند ، و تعدادی از بازی های جدید موجود که از این ویژگی های جدید بهره می برند ، تصمیم گرفتیم که زمان آن رسیده که مجموعه تست های GPU خود را به روز کنیم. با دقت بیشتری مناظر بازی مدرن را نشان می دهد. جایگزینی FRAP ها در مجموعه ابزارهای ما OCAT (Open Capture and Analytics Tool) است که یک منبع اولیه GUI با منبع آزاد برای PresentMon است ، نتایج گرفته شده توسط OCAT با نتایج PresentMon یکسان است ، با این حال سهولت استفاده ارائه شده توسط GUI و پوشش آن بسیار زیاد است. در کاهش زمان در روند آزمایش ما کمک کنید.

مانند هر مجموعه تست گرافیکی خوب ، ما همواره متناسب با چشم انداز بازی فعلی در حال تکامل هستیم. با تغییرات افزایشی ، عناوین و معیارهای جدید اضافه شده و معتقدیم که ضروری هستند. دومین به روزرسانی ما برای سال 2017 ، پروژه CARS را با Sniper Elite 4 جایگزین می کند ، که پشتیبانی از DirectX 12 و همچنین تعدادی بهینه سازی را برای نصب کارتهای گرافیکی متعدد به ارمغان می آورد.

بازی ها و معیارهای زیر آزمایش خواهند شد:

  • 3DMark FireStrike
  • جاسوسی 3DMark Time
  • Rise of The Tomb Raider (DX11 & DX12)
  • HITMAN (DX11 و DX12)
  • Deus Ex: تقسیم شده توسط انسان (DX11 & DX12)
  • خاکستر تکینگی (DX12)
  • چرخ دنده های جنگ: 4 (DX12)
  • Grand Theft Auto V
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Sniper Elite 4 (DX11 & DX12)
  • DOOM (ولکان)

تمام عناوین حداقل در هر پیکربندی حداقل سه بار محک می شوند با میانگین نتایج در نمودارهای ما نمایش داده می شوند. عملکرد در میانگین FPS و همچنین صدک های 99 (1٪ کم) و 99.9th (0.1٪ کم) اندازه گیری می شود. این نتایج از داده های زمانی فریم که با استفاده از OCAT ضبط شده است ، جمع آوری می شود ، با این حال برای ساده سازی موارد ، آنها از میلی ثانیه ثانیه (ms) به فریم در ثانیه (FPS) تبدیل می شوند. داده های جمع آوری شده از ابزارهای محک ، با استفاده از Microsoft Excel تجزیه و تحلیل می شوند.

همه عناوین در تنظیمات "بالا" تا "بسیار زیاد" در قطعنامه ها مورد آزمایش قرار می گیرند تا توسط بخش بازار GPU مشخص شود. در مورد این بررسی ، 1080p خواهد بود.

تمام معیارها با استفاده از آخرین درایورهای موجود در زمان آزمایش انجام می شود. در مورد این بررسی ، آنها درایورهای AMD Radeon Crimson ReLive Edition 17.4.3 و NVIDIA GeForce Game Ready 381.65 هستند.

چکمه اولیه

کارایی

مارک سه بعدی

جدید 3D Mark ، که اکنون فقط به عنوان 3D Mark نامیده می شود ، آخرین بروزرسانی Futuremark در سری معیارهای محبوب 3D Mark است. مارک سه بعدی به روز شده در حال حاضر شامل چندین معیار برای پشتیبانی از کراس پلتفرم و همچنین گرافیک به روز شده برای فشار دادن آخرین کارتهای گرافیکی به محدوده آنها است.

اعتصاب آتش

جاسوسی وقت

Deus Ex: تقسیم بشریت

Mankind Divided جدیدترین در سریال افسانه ای شخص اول شخص مخفی ، Deus Ex است. توسط Eidos Montreal ساخته شده است و با استفاده از Dawn Engine با نام تجاری جدید خود ساخته شده است که بر پایه موتور Glacier 2 چشمگیر IO Interactive است. این پشتیبانی از هر دو DX11 و DX12 مانند بسیاری از عناوین دیگر Square-Enix در سال 2016 برخوردار است و مانند این کاشی ها توسط Nixxes به کامپیوتر منتقل شده است. این یک بازی نسبتاً فشرده از لحاظ گرافیکی است و به راحتی یکی از خواستنی ترین مجموعه های تست ما است.

تنظیمات

 

نتایج (DX11)

نتایج (DX12)

Rise of the Tomb Raider

در ادامه راه اندازی مجدد Tomb Raider برنده جایزه Crystal Dynamics ، Rise of the Tomb Raider کاربران را در سراسر جهان به انواع محلی عجیب و غریب با مقبره های حتی بیشتر می برد. با وجود رندر مبتنی بر فیزیکی ، HDR و نقشه برداری از تن سازگار ، نورپردازی با تعویق محلی با نورپردازی جهانی برای نورپردازی واقعی ، نورپردازی حجمی را قادر می سازد God Rays و شفت های سبک را بسازد ، Rise of the Tomb Raider حتی در کارت های گرافیک مدرن با کیفیت بالا نیز سخت است.

ما Tomb Raider را با استفاده از ابزار معیار داخلی بازی تست می کنیم.

تنظیمات

tombraider_settings-01 tombraider_settings-02

نتایج (DX11)

نتایج (DX12)

Grand Theft Auto V

نسخه PC به شدت پیش بینی شده از نسخه پنجم Rockstar Games از Grand Theft Auto حق رای دادن خود به راحتی بار دیگر اثبات می کند که وقتی صحبت از بازی های دنیای آزاد است ، هیچ کس این کار را بهتر نمی کند. با وجود بسیاری از ویژگی های جدید و پیشرفت های گرافیکی که به طور خاص برای نسخه PC ساخته شده است ، جای تعجب نیست که آنها را به مدت طولانی برای بهینه سازی آن زمان برد. با ویژگی های پیشرفته ای مانند tessellation ، انسداد محیط ، سایه های واقع گرایانه و نورپردازی ، با بزرگترین نقشه جهان باز در تاریخ حق رای دادن ، این یک عنوان زیبا و بهینه سازی شده PC است.

ما Grand Theft Auto 5 را با استفاده از آخرین صحنه در ابزار معیار داخلی بازی تست می کنیم.

تنظیمات

gtav_settings01 gtav_settings02

gtav_settings03

نتایج

The Witcher 3: Wild Hunt

CD Projekt RED's سریال Witcher مدتهاست که با داشتن برخی از زیباترین و گرافیکی خواستار عناوین رایانه های شخصی و آخرین قسط آن ، یعنی Witcher 3: Wild Hunt ، از این قاعده مستثنی نیست. با داشتن محیط های زیبا و بزرگ در فضای باز ، طراحی دقیق منشور ، بافت های با وضوح بالا و ویژگی های پیشرفته مانند God Rays و Volumetric Fog علاوه بر جلوه های پس زمینه پردازش ، این بازی را واقعاً چشمگیر می کند.

ما Witcher 3 را با یک دور 60 ثانیه در اطراف اولین دهکده ای که در آن کار می کنید آزمایش می کنیم ، این یکی از بهترین مکان ها برای آزمایش است زیرا برخی از ویژگی های گرافیکی شدید بازی مانند God Rays و Volumetric Fog را به نمایش می گذارد. حلقه آزمون واریانس بسیار کمی نیز ارائه می دهد و آن را معیار بسیار قابل تکرار قرار می دهد که یافتن آن در اکثر بازی های دنیای باز دشوار است.

10 قلم

مرجع خاص

دیدگاه‌ها

بررسی خود را بنویسید

GRAPHICS CARD ROG-STRIX-RX570-O4G-GAMING کارت گرافیک راگ استریکس

  • رابط اتصال:PCI Express 3.0
  • HDMI:یک عدد
  • مقدار حافظه: 29798
  • نوع حافظه:GDDR5
  • VGA:ندارد
  • DVI-I:ندارد
  • پشتیبانی از SLI:خیر
  • DVI-D:دو عدد
  • پشتیبانی از CrossFireX:بله
  • DisplayPort:یک عدد

بررسی خود را بنویسید