MONITOR ROG SWIFT PG348Q مانیتور راگ سوییفت

به زودی
بدون مالیات

 

اصالت کالا ( کالای اورجینال )

 

ارسال رایگان (ارسال با پست - پیک و ...)

 

بازگشت کالا (7روز ضمانت بازگشت کالا)

در این بررسی مانیتور جدید ASUS ROG Swift PG348Q را تست می کنیم ، بزرگ و منحنی است ، فقط به روشی که ما آن را دوست داریم.بزرگ ، به عنوان 34 اینچ با رزولوشن پیکسل مناسب 3440x1440 (نسبت تصویر 21: 9) همراه است. PG348Q مانیتور 60 هرتز است که می تواند فرکانس های تازه سازی را تا 100 هرتز مدیریت کند (از طریق حالت OSD OC فعال می شود). همراه با ظاهر تازه و G-SYNC می توانید لکنت و اشک ریختن را هنگام بازی با کارت گرافیک GeForce از بین ببرید. ASUS PG348Q از پنل 34 اینچی AH-IPS (سوئیچینگ داخلی با کارایی پیشرفته با عملکرد بالا) از LG Display استفاده می کند ، کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد.

ASUS ROG Swift PG348Q با G-SYNC سازگار است ، و دامنه دینامیکی خوبی نیز دارد ، از 30 تا 100 هرتز (در حالت اورکلاک). Nvidia G-SYNC دارد و AMD FreeSync را ارائه می دهد ، فناوری هایی که مشکلاتی را که با V-SYNC (روشن و خاموش) ایجاد می شود ، در مقابل آنچه در مانیتور نمایش داده می شود ، از بین می برد. اساساً این فناوری مبتنی بر Adaptive Sync است ، تكنولوژی كه سالها پیش برای بازار موبایل ایجاد شده بود. اما با سازگار نبودن مانیتورها ، هیچ کس به آن توجه نکرد. بنابراین ، همه شما می دانید که NVIDIA پس از مدت کوتاهی G-Sync را معرفی کرد و بعد از آن AMD متوجه شد که آنها قبلاً چیزی مشابه در دسترس داشتند ، مخفیانه و مخفیانه عمیق به عنوان یک فناوری با هدف لپ تاپ ها. بنابراین کارت گرافیک دستگاه پویا را اجرا می کند که فریم های آن را در یک FPS متغیر بیرون می کشد ، مشکل اینجاست که مانیتور شما دارای نرخ تجدید ایستا (هرتز) است ، این دو در واقع با یکدیگر مطابقت ندارند. برای به دست آوردن حداکثر کارت گرافیک خود ، می توانید V-SYNC را روی مانیتور خود خاموش کنید اما منجر به چندین تصویر رندر شده در هر قاب نمایش داده می شود ، تفاوت همپوشانی همان چیزی است که شما بچه ها به عنوان پارگی صفحه می بینید. با فعال شدن V-SYNC اتفاق مشابهی رخ می دهد زیرا کارت گرافیک سعی می کند تا حد ممکن نزدیک 60 FPS بماند ، اما اگر نتواند 60 FPS (یا هرتز) را حفظ کند ، می توانید جلوه ای را ببینید که ما آن را لکنت زبان همگام می نامیم. لکنت زبان همگام نرم ، صادقانه است. پاره شدن صفحه نمایش اما یک چیز زننده است. بنابراین بزرگترین مقصر پاره شدن است. پس از آن در نظر بگیرید که گیمر FPS سخت گیر بدیهی است که FPS بسیار بالایی را می خواهد و برای این کارشناسی ارشدان جایگزین فقط غیرفعال کردن V-SYNC است. با این حال ، اگر شما همان فریمر 35 FPS در 60 هرتز را دارید ، می بینید که پارگی صفحه قابل مشاهده است. هک ، به همین دلیل محدود کننده های فریمور بسیار محبوب هستند زیرا سعی می کنید هر فریم رندر شده را مطابق با نرخ تجدید مانیتور خود همگام کنید. بله ، اینها دلایل اصلی انواع ناهنجاری های صفحه نمایش است. از زمان شروع انقلاب گرافیکی سه بعدی ، ما به سادگی به این لکنت های همگام سازی و یا پارگی صفحه عادت کردیم. برای جبران اینکه ما در حال خرید کارتهای گرافیکی بسیار سریع اختصاصی هستیم تا بتوانیم با آن سرعت تجدید صفحه تا حد ممکن مطابقت داشته باشیم. با گذشت سالها ، صنعت سعی در حل مشکلاتی از قبیل لکنت v-sync یا ریختن اصولاً از دو طریق داشت. راه اول این است که به سادگی نرخ تازه سازی مانیتور را نادیده بگیرید و تصویر را که در چرخه میانی اسکن می شود به روز کنید. این افراد همه شما را "V-Sync Off Mode" می شناسید و یاد گرفته اید و روشی پیش فرض است که بیشتر گیمرهای FPS بازی می کنند. اگر نمایشگر را تا 1 هرتز فریز کنید ، این همان چیزی است که خواهید دید ، مظهر گرافیک های بد و پراکندگی صفحه نمایش. ما سالهاست که این لکنت ، لکنت روی صفحه نمایش و لکنت های V-SYNC را در نظر گرفته ایم. آنو 2016 همانطور که این مانیتور نشان می دهد ، راه حل هایی برای آن وجود دارد. با G-SYNC شما به کارتهای گرافیکی Nvidia GeForce با جدیدترین و بنابراین مارک های خاص گره خورده اید.

در مورد G-SYNC کافی است اگرچه این مانیتور چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. SWIFT همیشه یک سری محصولات خاص بوده است و مطمئناً با ASUS ROG Swift PG348Q نمایش داده می شود. این اعداد نشان می دهد که پنل IPS که ASUS از آن استفاده می کند بسیار شیرین است ، 100٪ پوشش sRGB را با نزدیک به 80٪ فضای رنگی AdobeRGB فراهم می کند. به لطف IPS امکان زاویه دید 178 درجه را نیز فراهم می آورد. این نمره به مدت زمان پاسخگویی 5ms GTG (که انیشتین آن را تأیید می کند ، چیزی نسبی است) رتبه بندی شده است. این صفحه نمایش با ابعاد 21: 9 با وضوح QHD برابر با 3.440 1.4 1.440 پیکسل بسیار گسترده است. این مانیتور همچنین دارای موارد طاقچه ای است ، مانند نمایشگر ROG LED که در زیر مانیتور پیش بینی شده است. این طراحی در گیمرها و همچنین با طراحی جدید Armor Titanium طراحی شده است. بازی هوشمندانه از ASUS GamePlus پشتیبانی می کند (یک موی متقاطع در وسط صفحه نمایش شما و همچنین یک تایمر و توابع FPS و همچنین GameVisual (شش پروفایل برای نمایش در رابطه با رنگ ها ، گاما و غیره را نشان می دهد). نسبت و خروجی رنگی 10 بیتی این مانیتور ممکن است چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشد.

ASUS ROG Swift PG348Q علاوه بر این دارای یک جوی استیک کنترلی ، دو بلندگو (ساده) ، DisplayPort 1.2 ، HDMI 1.4 و چهار اتصال USB 3.0 است. مانیتور بسیار خوب است ، 829 x 559 x 297 میلی متر (W x H x D) اندازه گیری می کند و وزن آن بیش از 11،1 کیلوگرم است. بنابراین ، بله ، این ویژگی ها ، وضوح و کارایی زیادی دارد. ASUS ROG Swift PG348Q ارزان نیست ، اما می توانید این توله سگ را با قیمت 1200 یورو انتخاب کنید. خوب ، ما اصول اولیه را پوشانده ایم ، بیایید بخش هایی را در قسمت بررسی قرار دهیم.

 

 

نمایشگر

مانیتور ASUS ROG Swift PG348Q را می توان با کد محصول SKU PG348Q یافت. این مانیتور متعلق به مارک سازنده ROG (Republic Of Gamers) است و از نظر ویژگی ها و زیبایی شناسی کمی نیش بیشتری را ارائه می دهد. بگذارید اول بگویم که مدلی که دریافت کردیم نمونه خرده فروشی نهایی است. 


PG348Q جدید نمایشگر 34 اینچی و پشتیبانی خوبی را برای ابتکار G-SYNC Nvidia ارائه می دهد.این صفحه نمایش QHD 1440p است که بیش از 34 اینچ از عرض بسیار گسترده دارد و با داشتن یک کارت گرافیک سازگار می توانید از 100Hz G-SYNC یا کاهش ULMB استفاده کنید. این مانیتور از نظر کیفیت تصویر از پنل IPS خارق العاده ای برخوردار است.به لطف زاویه دید 178 درجه ای از صفحه نمایش سوئیچینگ In-Plane (IPS) که رنگ ها را در بیش از 99 درصد فضای رنگی sRGB بازآفرینی می کند ، رنگ کمی وجود دارد اعوجاج در هر زاویه دید.

  • اندازه پانل: صفحه نمایش فوق العاده گسترده 34 "(86.72cm) 21: 9
  • اشباع رنگ: 100٪ (sRGB)
  • نور پس زمینه پانل / نوع: سوئیچینگ درون هواپیما
  • وضوح تصویر: 3440x1440
  • نمایش سطح غیر خیره کننده سطح
  • پیکسل پیچ: 0.2325 میلی متر
  • روشنایی (حداکثر): 300 سی دی /
  • نسبت کنتراست (حداکثر): 1000: 1
  • زاویه دید (CR ≧ 10): 178 ° (H) / 178 ° (V)
  • زمان پاسخ: 5ms (خاکستری به خاکستری)
  • رنگ های نمایش: 1073.7M (10bit)
  • سوسو زدن رایگان
  • پانل خمیده: 3800R


یادداشت سریع؛ اگر به فکر خرید مانیتور G-SYNC هستید ، مطمئن شوید که کارت گرافیک Nvidia GeForce شما سازگار است ، در واقع هر چیزی جدیدتر از سری Geforce 600 از این نرخهای تازه سازی پویا در هنگام بازی پشتیبانی می کند. با وضوح گسترده 3440x1440 پیکسل فرض می کنیم کارت دنده و کارت گرافیک مناسب را برای مطابقت با شما دارید. مانیتور وارد یک جعبه رنگی بزرگ و کامل می شود. شامل آداپتور برق ، کابل ها (HDMI / DP) و یک دفترچه راهنما. 


این مانیتور دارای وضوح 3440 x 3440 (نسبت تصویر 21: 9) ، نسبت کنتراست استاتیک 1000: 1 و زاویه دید افقی / عمودی 178/178 ° است. نور پس زمینه WLED فاقد سوسو زدن است و پوشش سخاوتمندانه رنگی sRGB را ارائه می دهد. آزمایشات ما نشان داد که این 100٪ دقیق است. پشتیبانی از رنگ 8 بیت در هر زیر زیر و همچنین FRC تفکیک (کل 10 بیت) است.زمان پاسخ 5ms GTG (خاکستری به خاکستری) مشخص می شود. 


بنابراین ، یک صفحه IPS ممکن است به دلیل کندتر بودن در مقایسه با TN ، صفحه نمایش مورد علاقه شما نباشد ، اما از نظر رنگ سیاه صفحه نمایش بهتر به نظر می رسد. یک مزیت خوب این است که مانیتور 60 هرتز تا 100 هرتز قابلیت / اورکلاک دارد. در اینجا غرفه را وصل کردیم. پایه ایستاده به این معناست که می تواند شیب کند و دارای ارتفاع و تنظیم چرخشی است.

ساخته شده با پلاستیک ABS ، هویت مشخصه بازی ASUS با آن پای ROG مرسوم ، مد روز این مانیتور را تزئین می کند. PG348Q از یک طرح پیچیده استفاده می کند که به وضوح مورد توجه مخاطبان هدف قرار می گیرد - شما بچه ها ، گیمرها. گودی زیبا است و خوب ، بیایید آن را منطقی نازک بنامیم. این مانیتور شامل کانکتورهای HDMI و DisplayPort و همچنین USB 3.0 HUB است که متاسفانه دستیابی به آن دشوار نیست. ایسوس شامل یک پوشش نیز بود ، بنابراین کابل های مسیریابی و پنهان کار بسیار خوبی دارند. ساخته شده در مانیتور دو بلندگو کوچک با همان کیفیت صدای ضعیف است که هر مانیتور واقعا ارائه می دهد.

 

نکته جالب توجه این است که صفحه نمایش تاریک مات است ، اما انکسار آن بسیار کمی است و اگرچه عکس آن را نشان نمی دهد ، این یک صفحه نمایش بزرگ و گسترده است. مانیتور اجازه می دهد تا پایه به راحتی جدا شود. این مانیتور از پنل خمیده 34 اینچی AH-IPS (سوئیچینگ داخلی با کارایی پیشرفته با کارایی بالا) از LG در 60 هرتز (پیش فرض) استفاده می کند ، اما می تواند در این مدل تا 100 هرتز "اورکلاک" شود. این مانیتور دارای وضوح 3440 x 3440 (نسبت تصویر 21: 9) ، نسبت کنتراست استاتیک 1000: 1 و زاویه دید افقی / عمودی 178/178 ° است.


طراحی بسیار شیک و با منحنی مناسب (3800R) ، حاشیه های سمت چپ و راست خیلی ضخیم نیست. تنظیم شیب اساسی توسط غرفه ارائه شده است ، بنابراین می توانید آن را در یک زاویه عمودی قرار دهید و این همان است. مانیتور با سرعت 60 هرتز ، 75 هرتز یا 100 هرتز با G-Sync کار می کند. BTW در یادداشت های مانیتور در این خط وجود دارد. "برای گیم پلی نرم و صاف تر ، G-Sync به GeForce GTX 980Ti و بالاتر نیاز دارد تا میزان نوسازی را تا 100 هرتز بیش از حد کند." این را به خاطر بسپار؟ ما یک GeForce GTX 980 پیدا کردیم که می تواند کار را به خوبی انجام دهد.

 

 

پایه فقط به شما امکان می دهد مانیتور را در حالت افقی قرار دهید. کنترل های منو و پاور قابل فشار هستند و یک جوی استیک (دکمه "JOG") برای پیمایش وجود دارد. اگر به زیر پایه نگاه کنید ، یک پروژکتور کوچک وجود دارد که آرم قرمز ROG را روی میز کار خود قرار می دهد ، که اگر از این نوع کارها را دوست ندارید ، غیرفعال می شود.

 

وقتی صفحه را در یک لامپ استودیویی هدف قرار می دهم می بینید که این یک انعکاس کمی است ، می ترسم از صفحه IPS استفاده کند. در یک اتاق پر نور می توانید اندکی بازتاب را ببینید. من در بسیاری از مانیتورها بدتر دیده ام ، این مسئله دقیقاً مناسب است که من نگران باشم. تصویر سیاه نشان داده شده بر روی صفحه نمایش ، طراحی بدون حاشیه دو حاشیه ، یک حاشیه بیرونی بسیار نازک را علاوه بر مرز پانل ضخیم تر ، مخفی می کند. بعداً با یک عکس به شما نشان خواهیم داد ، اما واقعاً از دست رفته است.


در قسمت پشتی مانیتور دارای یک جوی استیک 5 جهته جهت یابی به دسترسی نسبتاً سریع به تنظیمات OSD است و به کاربران امکان می دهد پارامترهای نمایشگر را با یک انگشت از جمله تنظیمات رنگی مختلف تغییر دهند. بسیاری از موارد را می توان به ترجیح شما تغییر داد. بعداً در مقاله چند تصویر از OSD به شما نشان خواهیم داد. 


PG348Q دارای درگاه HDMI 1.4 ، DisplayPort 1.2 ، جک صوتی و USB 3.0 است که چهار پورت را می توانید از آنها استفاده کنید ، ایده آل ترین موقعیت برای اتصال USB نیست؟برای 100 هرتز و / یا 3440x1440 به دلیل نیاز به پهنای باند زیاد ، DisplayPort را به هر حال توصیه می کنیم. ما می خواهیم ببینیم که ASUS به کانکتورهای بیشتری منتقل می شود ، می گویند یکی HDMI برای مانیتور و دیگری برای گیرنده جعبه کابل یا تلفن هوشمند یا چیزهای دیگر ، همه اینها یک مانیتور در این محدوده قیمت است. 

آداپتور برق در مانیتور ساخته نشده است ، بنابراین متأسفانه یک خارجی وارد می کنید. Anno 2016 این ترجیح من را ندارد. 


بعد از اینکه کمی اتاق را کم نور کردیم ، مانیتور را روشن می کنیم. اکنون می توانید با وضوح بیشتری طرح ROG LED را در پایین مشاهده کنید ، کمی موذیانه موافقم ... اما من این را دوست دارم. گزینه هایی را برای فعال کردن / غیرفعال کردن آن دریافت می کنید. IPS عالی است - شما می توانید جلوی آن بنشینید یا حتی به یک طرف بروید زیرا نماهای زاویه دار خوب باقی می مانند ، و بله ، این قطعاً یک صفحه نمایش خوب برای نگاه خوب است.


و مسئله دیگری که بیش از TN ندارید ، می توانید سر خود را به سمت بالا / پایین / چپ / راست حرکت دهید و یک پورت دیدگاه گسترده را بدون تحریف زیاد مشاهده خواهید کرد. همه خوب! بعداً در مقاله به زوایای دید بیشتری خواهیم پرداخت.

101 در Adaptive Sync / G-Sync / FreeSync

برای درک فن آوری هایی مانند FreeSync و G-Sync به عنوان یک فناوری ، حداقل دو بار این کار را تکرار و توضیح می دهم. نکته اینجاست که بازی های شما با نرخ فریم ثابت و ثابت ارائه نمی شوند. کارت گرافیک همیشه به همان سرعتی که می تواند قاب برای قاب انجام دهد ، فریم ها را به سمت مانیتور خاموش می کند. به این ترتیب ، این فریم ها پویا هستند و بسته به متغیرهایی مانند صحنه سه بعدی ، تعداد چند ضلعی ، کیفیت بافت ، تعامل کاربر ، تعامل با سایه بان ها و غیره بر روی چشم می توانند به راحتی از 30 تا 80 FPS در حالت تقسیم بر ثانیه پرش کنند. در کنار همه چیز ، شما این سخت افزار را دارید که مانیتور شماست ، و یک دستگاه سرعت بارگذاری ثابت است ، زیرا اجازه می دهد که بگوییم 60 هرتز (مانیتور تازه می شود و 60 فریم را در هر ثانیه که می گذرد شلیک می کند).

ثابت و پویای برخورد

ثابت و پویا دو چیز متفاوت هستند ، آنها با یکدیگر برخورد می کنند. بنابراین در یک انتها ، کارت گرافیک را با سرعت فریم متغیر ارائه می دهیم ، در حالی که مانیتور می خواهد 60 تصویر در ثانیه را در یک بازه زمانی به موقع و متوالی نشان دهد (از صفحه های 60 هرتز به عنوان نمونه استفاده می کنم). این مسئله مشکلی ایجاد می کند زیرا با کندتر (یا سریعتر) FPS از 60 ، به سادگی می توانید چندین فریم رندر شده را با هر بار تازه مانیتور نمایش داده کنید. کارتهای گرافیکی در ارائه سرعت در ثابت چندان مناسب نیستند ، بنابراین صنعت سعی در حل آن با VSYNC یا غیرفعال کردن آن دارد. تا به امروز ، ما مشکلاتی مانند لکنت vsync یا اشک ریختن را از دو طریق حل کردیم. راه اول این است که به سادگی نرخ تازه سازی مانیتور را نادیده بگیرید و تصویر را که در چرخه میانی اسکن می شود به روز کنید. این ، شما همه شما را "VSync Off Mode" می شناسید و یاد گرفته اید و روشی پیش فرض است که بیشتر گیمرهای FPS بازی می کنند. اگر با این وجود صفحه نمایش را به 1 هرتز فریز کنید ، این همان چیزی است که خواهید دید ، قدرت گرفتن گرافیک شیطانی ، پاره شدن صفحه. هنگامی که یک چرخه تازه سازی (60/60 هرتز روی مانیتور شما) 2 یا بیشتر تصویر را نشان می دهد ، یک خط اشک آور بسیار واضح در زمان استراحت قابل مشاهده است ، این همان چیزی است که همه ما به عنوان پاره شدن صفحه از آن یاد می کنیم - و هرکدام و همه. بارها آن را دیده اید. با روشن کردن VSYNC می توانید اشک ریختن را حل کنید ، اما این یک مشکل جدید ایجاد می کند. ببینید ، تاخیر در کارت گرافیک جلوه ای ایجاد می کند زیرا تاخیر باعث لکنت هر زمان که نرخ فریم GPU کمتر از نرخ تجدید نمایشگر باشد ، می شود. یک اثر جانبی نامطبوع دیگر وجود دارد ، LAG ماوس. چه تعداد از شما بچه ها از ورود نادرست و خسته کننده موس در حین بازی تحریک شده اید؟ بله ، VSYNC فریم های GPU ارائه شده را به تأخیر می اندازد و تفاوت بین این دو مسئول تاخیر واقعی است که شما تجربه می کنید. بنابراین این باعث می شود تاخیر قاب ، که نتیجه مستقیم آن چیزی است که شما می دانید و از آن متنفر هستید - تاخیر ورودی ، تأخیر قابل مشاهده بین یک دکمه فشرده شده و نتیجه روی صفحه نمایش رخ دهد.

چگونه این را حل کنیم؟


هر بار که کارت گرافیک شما یک فریم (یک قرعه کشی) ارائه می دهد ، این قاب با نرخ تازه سازی مانیتور (اسکن) تراز می شود. بنابراین نرخ تجدید مانیتور پویا شده است و اکنون با GPU هماهنگ شده است. با FreeSync ، Adaptive Sync یا G-Sync مانیتور به عنوان برده در کارت گرافیک شما تبدیل می شود زیرا سرعت تجدید آن در هرتز پویا می شود. بله ، دیگر با سرعت تازه ای استاتیک 60 هرتز کار نمی کند. 


به قسمت بالا و پایین نگاه کنید ، یعنی پاره شدن صفحه - این FCAT btw است - ما هر فریم رندر شده را با یک نوار رنگ برای تجزیه و تحلیل رنگ می کنیم.

اکنون به عکس صفحه نگاه کنید ، دیگر اشک بر پرده صفحه نمایش نیست - یک قاب کاملاً هماهنگ با مانیتور

با استفاده از هر دو کارت گرافیک و نظارت بر پویا و کاملاً هماهنگ ، سه چیز را به طور موثری از بین برده اید. لکنت ، تاخیر ورودی و پاره شدن صفحه. این حتی بهتر می شود؛ بدون لکنت و پاره شدن صفحه روی یک صفحه نمایش خوب IPS LCD حتی با سرعت 35 هرتز ، می توانید یک تجربه بازی بسیار خوب (بصری) داشته باشید زیرا درک یک بازی رندر شده بسیار بالاتر است.

پیکربندی درایور

ما به آرامی به جایی می رسیم که مانیتور و درایورها را نصب خواهیم کرد. برخی از الزامات برای G-SYNC وجود دارد:

  • ویندوز 7 / 8.1 / 10 رایانه رومیزی ، بدیهی است که ویندوز 10 را توصیه می کنیم
  • یک سری GeForce GTX 600 یا کارت جدیدتر ، نرخ تازه سازی پویا را در حین بازی پشتیبانی می کند
  • کابل DisplayPort 1.2a (محدود G-SYNC HDMI فقط در مانیتورها و کارتهای گرافیکی خاص پشتیبانی می شود)
  • برنامه های حالت تمام صفحه
  • آخرین درایور Nvidia GeForce ( بارگیری ) 


درایورها و نصب

در زمان نوشتن بهترین درایور که می تواند G-SYNC را فعال کند ، درایور 362.00 WHQL ( بارگیری ) است که امروز در دسترس عموم است. شما به سادگی درایور را نصب می کنید و یک پنجره بازشو به شما می گوید که یک مانیتور سازگار با G-SYNC دارید. 

هنگام استفاده از NVIDIA G-SYNC با مانیتور ، باید تنظیمات یا دو مورد را بررسی کنید. اول از همه ، همانطور که گفته شد ، امروز با G-SYNC در 100 هرتز تست خواهیم کرد. من می دانم که اکثر شما مانیتور 1080p 60 هرتز دارید ، اما فن آوری G-SYNC کاملاً کاملاً ضعف در 60 هرتز نیز کار می کند. اما بالاتر ، همانطور که اغلب اوقات اتفاق می افتد ، بهتر است.

ممکن است استدلال کنید که بعد از گفتن 35 FPS ، نباید بین 35 هرتز و 100 هرتز تفاوت ایجاد کند ، اما همه ما می دانیم که ... این پایان نامه تغییر نمی کند و به همین ترتیب تقاضای زیادی برای کارت های گرافیک سریع وجود خواهد داشت. یک تفاوت این است که کیفیت خروجی مورد نظر شما بسیار دقیق تر است و به عاری از ناهنجاری بودن نزدیک می شود.

G-SYNC را فعال کنید

بعد از اینکه مانیتور را وصل کردید و درایور را نصب کردید ، G-Sync از قبل باید برای شما پیکربندی و فعال شود. لطفاً با حرکت به زبانه "مدیریت تنظیمات 3D" در سمت چپ کنترلر NVIDIA ، آن را تأیید کنید.

  • "G-SYNC" را در پایین تب "تنظیمات جهانی" در زیر گزینه "عمودی همگام سازی" انتخاب کنید.
  • همچنین اطمینان حاصل کنید که "نرخ تازه سازی ترجیحی (NVIDIA G-SYNC)" روی "کنترل شده از برنامه" تنظیم شده است.
  • برای غیرفعال کردن G-SYNC ، به سادگی گزینه "Vertical sync" را روی "استفاده از تنظیم برنامه 3D" تنظیم کنید. 

 

 

در مورد سازگاری بازی چطور؟

فناوری NVIDIA G-SYNC به گونه ای طراحی شده است که با تمام بازی های OpenGL و DirectX در ویندوز 7 و 8.1 کار کند. نکته جالب اینجاست که G-SYNC به راحتی کار می کند.اگرچه این فناوری روی خط لوله صفحه نمایش تأثیر می گذارد ، لازم است یک نکته جانبی داشته باشم ، اما می تواند مضرات ، لکنت ها و مصنوعات قبلی را که توسط موتور بازی یا سایر کارهای رایانه ای ایجاد شده است ، نادیده بگیرید. این مسئله می تواند در اثر عوامل مختلفی از جمله بارگذاری بافت ، تعویض حافظه و غیره ایجاد شود ، همچنین مواردی وجود دارد که بازی دارای محدودیت های فریم خاصی است که حداکثر نرخ فریم را محدود می کند. باید بگویم که G-SYNC به معنای نشان دادن بازی به صورت مستقیم و شفاف ترین حالت ممکن است ، آنچه می بینید مستقیم از GPU برمی گردد. بنابراین اگر بازی دارای "موتور بازی" باشد ، G-SYNC آنها را برطرف نمی کند (و بطور مثال صحنه معیار Metro LL هنوز یک لکنت زبان است).

 

یک فیلم سریع G-Sync

اکنون مشکل توضیح و توصیف آنچه شما با چشمان خود خواهید دید این است که ما واقعاً نمی توانیم آن را نشان دهیم. برای درک واقعی Nvidia G-Sync ، باید آن را با چشمان خود تجربه کنید. ما یک ویدیو ضبط کردیم ، اما دوربین و تبدیل آن در YouTube باعث بدتر شدن اوضاع می شود ، فقط یک دوربین پر سرعت می تواند واقعاً به شما نشان دهد چه چیزی ارائه می شود. اگرچه امتحان خواهیم کرد ، اما لکنت هایی که در ویدیوی زیر با فعال کردن G-Sync مشاهده می کنید اصلاً روی صفحه نمایش نمی شوند. لطفا اون رو به خاطر بسپار. بدون لکنت - نه آقا.

این صفحه مطالب مرجعی را ارائه می دهد ، مشابه مانیتور ایسوس که امروز بررسی می کنیم. 


به خاطر داشته باشید که این ویدئو در 30 FPS ضبط شده است ، به این معنی که لکنت زبان در طرف شما رخ خواهد داد که در وضعیت واقعی در مانیتور G-SYNC مشاهده نمی کنید - اما بله ، آن را در یک فیلم ضبط شده مشاهده خواهید کرد. در بالا ، یک فیلم G-Sync که چند ماه پیش با یک پنل نمونه اولیه ASUS G-Sync فعال کردیم.

هرچند که یک روش جایگزین نیز وجود دارد ، اما ایده آل نیست اما با FCAT می توانیم یک یا دو مورد را در مورد چگونگی تجدید مانیتور در رابطه با وضعیت ارائه شده FPS و همگام سازی به شما نشان دهیم. اکنون اصلاً ایده آل نیست که شما را به نتیجه FCAT نگاه کنید ، اما حداقل این ایده شما را از آنچه اتفاق می افتد به شما می دهد. در صفحه بعد در نتیجه ، تجربه بصری ذهنی خود و آنچه را که درباره فناوری جدید احساس می کنیم و فکر می کنیم اضافه خواهیم کرد.

Tomb Raider در FCAT

Tomb Raider به عنوانی محبوب تبدیل شده است و از لحاظ واقع گرایانه ، یک بازی زیبا به نظر می رسد. اما از پاره شدن با V-Sync Off رنج می برد و در واقع لکنت زبان همگام سازی AKA را با استفاده از V-Sync فعال نشان می دهد.

در نمودار بالا Tomb Raider از نوسانات نرخ فریم با V-Sync فعال (خطوط تندرست آبی) رنج می برد. در واقع آنچه اتفاق می افتد این است که هر فریم دو بار نمایش داده می شود ، این به طور مستقیم با تاخیری که V-Sync ایجاد می کند ، ارتباط دارد. این فریم ابتدا در 30 FPS نمایش داده می شود ، و سپس همان قاب بار دوم با 60 FPS تکرار می شود (زیرا GPU دوباره رندر نمی شود ، بنابراین فریم به سادگی با حداکثر سرعت تجدید مانیتور تکرار می شود). شاید تندرست کلمه بهتری برای استفاده در اینجا باشد. به هر حال ، با V-Sync Off ، نوسان نرخ فریم باعث پارگی گسترده می شود. بدیهی است که ما نمی توانیم در یک نمودار اندازه گیری یا نمایش دهیم. اما فعال کردن G-SYNC این امر را از بین می برد. خط آبی تیره می تواند نمایانگر خوبی از نرخ واقعی فریمر و تجدید مانیتور باشد ، هر دو به صورت همگام.

میدان نبرد در FCAT

نفرت ها متنفرند ، عاشقان دوست دارند ... من متعلق به گروه دوم هستم و کاملاً مثل فرانشیز Battlefield. Battlefield 4 در حقیقت برای اجرای حداکثر تنظیمات نیاز به قدرت رندر مناسب دارد.بدیهی است که در اینجا ما دوباره همان معضل را داریم. بسته به تنظیمات V-SYNC ما دچار پارگی ، لکنت زبان و کمی تأخیر در ورودی می شویم. در زیر ، یک GeForce GTX 760 در محل کار.

 

اگر به خطوط تندرست نگاه کنید ، می فهمید که V-SYNC فعال است ، Battlefield 4 نوسان بسیار مشابه را بین 30-60 FPS تجربه می کند و این باعث تاخیر در ورودی و لکنت V-SYNC با V-Sync می شود. . خاموش کردن V-SYNC منجر به پارگی بسیار بد می شود که با کاهش نرخ فریم بدتر می شود. با فعال کردن G-SYNC ، این پروب ها با این حال از بین می روند!


بتمن: Arkham Origins 

Batman: Arkham Origins عنوانی است که توسط انویدیا به شدت مورد توجه قرار گرفته است ، و بله ، صداقت بسیار خوب است. با این حال ، مانند هر بازی ، با همان مسائل پیش رو خواهد بود.

این نمودار زمان بسیار کمتری را نشان می دهد زیرا موتور Batman: AO بسیار سریعتر از سایر بازیها در نوسان است. با این حال ، این نوسانات باعث پارگی نسبتاً خوبی از V-Sync Off می شود. مجدداً ، چیزی که گذشته است با فعال کردن G-Sync.

 

یک فیلم سریع G-Sync

اکنون مشکل توضیح و توصیف آنچه شما با چشمان خود خواهید دید این است که ما واقعاً نمی توانیم آن را نشان دهیم. برای درک واقعی Nvidia G-Sync ، باید آن را با چشمان خود تجربه کنید. ما یک ویدیو ضبط کردیم ، اما دوربین و تبدیل آن در YouTube باعث بدتر شدن اوضاع می شود ، فقط یک دوربین پر سرعت می تواند واقعاً به شما نشان دهد چه چیزی ارائه می شود. اگرچه امتحان خواهیم کرد ، اما لکنت هایی که در ویدیوی زیر با فعال کردن G-Sync مشاهده می کنید اصلاً روی صفحه نمایش نمی شوند. لطفا اون رو به خاطر بسپار. بدون لکنت - نه آقا.

این صفحه مطالب مرجعی را ارائه می دهد ، مشابه مانیتور ایسوس که امروز بررسی می کنیم. 


به خاطر داشته باشید که این ویدئو در 30 FPS ضبط شده است ، به این معنی که لکنت زبان در طرف شما رخ خواهد داد که در وضعیت واقعی در مانیتور G-SYNC مشاهده نمی کنید - اما بله ، آن را در یک فیلم ضبط شده مشاهده خواهید کرد. در بالا ، یک فیلم G-Sync که چند ماه پیش با یک پنل نمونه اولیه ASUS G-Sync فعال کردیم.

هرچند که یک روش جایگزین نیز وجود دارد ، اما ایده آل نیست اما با FCAT می توانیم یک یا دو مورد را در مورد چگونگی تجدید مانیتور در رابطه با وضعیت ارائه شده FPS و همگام سازی به شما نشان دهیم. اکنون اصلاً ایده آل نیست که شما را به نتیجه FCAT نگاه کنید ، اما حداقل این ایده شما را از آنچه اتفاق می افتد به شما می دهد. در صفحه بعد در نتیجه ، تجربه بصری ذهنی خود و آنچه را که درباره فناوری جدید احساس می کنیم و فکر می کنیم اضافه خواهیم کرد.

Tomb Raider در FCAT

Tomb Raider به عنوانی محبوب تبدیل شده است و از لحاظ واقع گرایانه ، یک بازی زیبا به نظر می رسد. اما از پاره شدن با V-Sync Off رنج می برد و در واقع لکنت زبان همگام سازی AKA را با استفاده از V-Sync فعال نشان می دهد.

در نمودار بالا Tomb Raider از نوسانات نرخ فریم با V-Sync فعال (خطوط تندرست آبی) رنج می برد. در واقع آنچه اتفاق می افتد این است که هر فریم دو بار نمایش داده می شود ، این به طور مستقیم با تاخیری که V-Sync ایجاد می کند ، ارتباط دارد. این فریم ابتدا در 30 FPS نمایش داده می شود ، و سپس همان قاب بار دوم با 60 FPS تکرار می شود (زیرا GPU دوباره رندر نمی شود ، بنابراین فریم به سادگی با حداکثر سرعت تجدید مانیتور تکرار می شود). شاید تندرست کلمه بهتری برای استفاده در اینجا باشد. به هر حال ، باV-Sync Off ، نوسان نرخ فریم باعث پارگی گسترده می شود. بدیهی است که ما نمی توانیم در یک نمودار اندازه گیری یا نمایش دهیم. اما فعال کردن G-SYNC این امر را از بین می برد. خط آبی تیره می تواند نمایانگر خوبی از نرخ واقعی فریمر و تجدید مانیتور باشد ، هر دو به صورت همگام.

میدان نبرد در FCAT

نفرت ها متنفرند ، عاشقان دوست دارند ... من متعلق به گروه دوم هستم و کاملاً مثل فرانشیز Battlefield. Battlefield 4 در حقیقت برای اجرای حداکثر تنظیمات نیاز به قدرت رندر مناسب دارد.بدیهی است که در اینجا ما دوباره همان معضل را داریم. بسته به تنظیمات V-SYNC ما دچار پارگی ، لکنت زبان و کمی تأخیر در ورودی می شویم. در زیر ، یک GeForce GTX 760 در محل کار.

 

اگر به خطوط تندرست نگاه کنید ، می فهمید که V-SYNC فعال است ، Battlefield 4 نوسان بسیار مشابه را بین 30-60 FPS تجربه می کند و این باعث تاخیر در ورودی و لکنت V-SYNC با V-Sync می شود. . خاموش کردن V-SYNC منجر به پارگی بسیار بد می شود که با کاهش نرخ فریم بدتر می شود. با فعال کردن G-SYNC ، این پروب ها با این حال از بین می روند!


بتمن: Arkham Origins 

Batman: Arkham Origins عنوانی است که توسط انویدیا به شدت مورد توجه قرار گرفته است ، و بله ، صداقت بسیار خوب است. با این حال ، مانند هر بازی ، با همان مسائل پیش رو خواهد بود.

این نمودار زمان بسیار کمتری را نشان می دهد زیرا موتور Batman: AO بسیار سریعتر از سایر بازیها در نوسان است. با این حال ، این نوسانات باعث پارگی نسبتاً خوبی از V-Sync Off می شود. 

 

مرجع خاص

دیدگاه‌ها

بررسی خود را بنویسید

MONITOR ROG SWIFT PG348Q مانیتور راگ سوییفت

بررسی خود را بنویسید