SLI HB BRIDGE 2-WAY-M پل اس ال آی اچ بی ۲

به زودی
بدون مالیات

 

اصالت کالا ( کالای اورجینال )

 

ارسال رایگان (ارسال با پست - پیک و ...)

 

بازگشت کالا (7روز ضمانت بازگشت کالا)


ASUS ROG SLI HB بررسی پل؛ آیا واقعاً به آن احتیاج دارید؟
+ RGB با پشتیبانی AURA همگام سازی
+ HB Bridge ، بنابراین اگر در رزولوشن های مسخره بازی می کنید ، به این نیاز دارید
+ در صورت احساس خوشبختی و یا نیاز به ایده هایی برای OOTD خود ، پانل لمسی

منفی
- شما فقط می توانید از یکی استفاده کنید. پانل لمسی یا AURA همگام سازی
- مدیریت کابل در اطراف SLI خسته کننده است
- هدر RGB هیچ شکافی برای شناسایی جهت درج ندارد
- ببخشید ایسوس ، من هنوز ظاهر ساده ای از پل بزرگترهای علاقه مندان را دوست دارم: پ

صفحه امتیاز POKDE
رتبه بندی POKDE

ظاهر
6.0

امکانات
8.6

مواد
8.0

کارایی
8.6

قابلیت حمل
8.9

ارزش
7.0

خط پایین
اگر بازی خود را فراتر از قطعنامه های استاندارد ، به ویژه بازی های خارج از منطقه 5K در تنظیمات فوق العاده قرار داده اید و کارت هایی برای فشار دادن آن دارید ، پس به HB SLI Bridge نیاز دارید. اگر شما چرخ دنده ها را دارید و این کار را ندارید یا به دستگاهی که می تواند در آن حرکت کند فشار نمی آورید ، پس اشتباه می کنید.

در اصل ، مخفف های اختصاری به رابط لینک مقیاس پذیر (SLG) ASUS Republic of Gamers (ROG) ترجمه شده اند. قبل از اینکه به جزئیات SLI HB Bridge برویم ، بیایید قدمی به عقب برداریم و نحوه کار SLI را در وهله اول درک کنیم. SLI یک فناوری است که توسط انویدیا ساخته شده است و به ما این امکان را می دهد تا دو یا چند GPU را به یکدیگر پیوند دهیم تا یک خروجی تک ترکیبی و قدرتمندتر تولید کنیم. به عبارت دیگر ، هنگامی که یک کارت گرافیک کافی نیست ، کارت مشابه دیگری دریافت کنید و (تقریبا) عملکرد گرافیکی دسک تاپ خود را دو برابر کنید. اگر بخاطر داشته باشید ، اجرای SLI باعث افزایش VRAM از پردازنده های گرافیکی نمی شود. بنابراین اگر شما یک کارت 8 گیگابایتی را بر روی SLI با کارت 8 گیگابایتی دیگر اجرا می کنید ، بازده VRAM شما 8 گیگابایت خواهد بود.


حالا نکته مهم اینجاست. SLI در اصل یک الگوریتم محاسبات موازی است که به خودی خود یک فصل بزرگ در علوم کامپیوتر است. اما با شکاف اصلی ، چندین موجودیت الکترونیکی (در مورد ما ، کارت گرافیک) با تقسیم بار کار در بین دستگاه های موجود ، اجرای فرایندها را تجزیه می کنند. بنابراین در حالی که ما چندین GPU داریم ، ما همیشه استاد و برده (های) آن را داریم. حجم کار به طور مساوی در کلیه GPU ها پخش می شود ، اما فقط استاد وظیفه ارائه بازده را دارد. این قاب رندر از طریق پل SLI به استاد تحویل داده می شود. کدام مؤلفه ای است که ما در اینجا برای آزمایش قرار می دهیم.

این طور است که اساساً در فرم نهایی خود به نظر می رسد

نکته این است که در انجام تنظیمات SLI جوانب مثبت و منفی وجود دارد. من سهم منصفانه خود را از عدم ثبات سیستم به دلیل درایورهایی که به طور کامل برای نصب های SLI بهینه نشده اند ، داشته ام. اما انویدیا را در این مورد سرزنش نکنید. قبل از این ، شما توانستید تا 4 GPU را بر روی SLI اجرا کنید ، که انویدیا پس از پردازنده های سری 10 خود ، آن را کشته است. اکنون اگر می خواهید بازی کنید ، حداکثر می توانید 2 GPU را در SLI اجرا کنید. می بینید ، کارتهای گرافیکی دارای API گرافیکی کاملاً پیچیده ای هستند ، از جمله جدیدترین API های Vulkan و DirectX 12. که محدود به آن نیستند ، محدود نمی شوند. اینها هنوز در توسعه آنها به اندازه کافی بالغ نشده اند ، بنابراین باز کردن 3 طرفه و 4 طرفه بسیار بی معنی است. اگر چیزهایی بیشتر از آنچه می کنند خراب می شوند.


ما همچنین می خواهیم نتایج را با Bridge SLI ASUS 'ROG Enthusiasts مقایسه کنیم که باید آن را "پل استاندارد SLI" بنامیم اینجا. بزرگترین تفاوت این است که HB Bridge دارای یک ساعت پیکسل 650MHz در حالی که SLI Bridge استاندارد دارای یک ساعت پیکسل 400MHz است . این بدان معنی است که سریعتر شدن فریم های ارائه دهنده نهایی ما به استاد انجام می شود. سوال این است که چقدر سریع؟ برای پیدا کردن این مسئله باید واقعاً گرافیک سیستم را به حداکثر بار آن فشار دهیم. توجه داشته باشید که این پل فقط با چندین گرافیک سطح بالا کار می کند که می توانید در اینجا بررسی کنید .

راه اندازی ماشین ما

این قطعه سخت افزاری به آب زیادی احتیاج دارد ، حتی Pokderig ما به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند آن را به طور کامل آزمایش کند. بنابراین من LaFerrari خودم را آورده ام تا این آزمایش را انجام دهم . مشخصات ما به شرح زیر است:

CPU: Intel Core i7 6900K 8C / 16T 3.2GHz
مادربرد: ASUS Rampage 5 Edition 10
GPU: 2 x ASUS Titan X SLI
رم: 16 GB (4 x 4GB) 3000xHz Avexir Blitz
خنک کننده CPU: کولر استاد نپتون 240
ذخیره سازی: 3 x 256 GB سامسونگ 850 Evo SSD
1 x 2TB Western Digital Black
PSU: کولر Master V1000
نمایش دادن: ASUS ROG Swift PG278Q WQHD (2560 x 1440) ، 144Hz، G-Sync

من ساعت CPU را 4.0GHz تنظیم کرده ام و Turbo Boost و Intel SpeedStep را خاموش کرده ام تا یک ساعت سازگار با CPU داشته باشید. هر دو GPU Titan X در ساعت سهام در حال اجرا هستند و GSync فعال است. از آنجا که می خواهیم ببینیم استاد گرافیکی سریع تصویر ارائه شده نهایی را به چه سرعت ارائه می دهد ، ما در اینجا فقط نگران FPS (فریم در هر ثانیه) هستیم. مانیتور روی حالت 144 هرتز با فعال کردن GSync تنظیم شده است ، بنابراین رندر فریم ما با خروجی GPU سازگار خواهد بود. این یک جانور وحشی است و تا حد ممکن می تواند مشکلات احتمالی را برطرف کند. فقط در این صورت می توانیم ببینیم که آیا SLI HB Bridge کار می کند یا نه.

روش های تست SLI HB Bridge
بنابراین این بار در اطراف ، آزمایش SLI HB Bridge مانند سایر بررسی های فنی که ما انجام داده ایم ، نخواهد بود. اجرای ابزارهای معیار ، واقعاً نتایج قابل توجهی به ما نخواهد داد. در عوض ، آزمایش های من بر اساس سناریوهای دنیای واقعی انجام می شود - جایی که در واقع از آن استفاده خواهد شد. من قصد دارم تنظیمات را از طریق چندین بازی اجرا کنم و کارها را با قدم های سخت تر به مرحله فشار می رسانم تا ببینم که در آن شروع به نمایش تفاوت های واقعی می کند. در اصل ، این تنظیم بسیار قدرتمند است ، اجرای بازی ها در تنظیمات Ultra یک تکه کیک برای آن است حتی در 4K. از این رو ، آزمایشهای ما از QHD (2560 x 1440) شروع می شود ، سپس ما آن را به ضریب 1.5X DSR با وضوح 3620 x 2036 فشار می دهیم ، و به دنبال آن ضریب 2X DSR در رزولوشن 5K / UHD + (5120 x 2880).

بنابراین کمترین FPS و بالاترین FPS از هر یک از این تنظیمات را در فواصل زمانی تصادفی اندازه گیری می کنم ، سپس میانگین زیاد و پایین و در آخر میانگین کل خوانش ها را اندازه می گیرم.

آزمون Counter Strike GO (CS: GO)
ممکن است فکر کنید CS: GO یک بازی خواستار نیست ، اما تمام تنظیمات را به حداکثر میزان خود جک کنید ، و در واقع می توانید فرکانس های سیستم خود را در فریم های تصادفی مشاهده کنید. برای CS: GO ، آزمونهای من در همان نقشه قرار داشتند ، اما سناریوهای مختلفی دارند. استفاده از سلاح های مختلف ، جمع کردن تعداد بیشتری از بازیکنان در یک مکان و شلیک اسلحه های آنها ، پرتاب نارنجک های دود و مولوتوف و چندین فرایند فشرده قاب دیگر. بنابراین اینها نتایجی است که من بدست آورده ام.

همانطور که می بینید ، به معنای واقعی کلمه هیچ تفاوتی بین پل ها هنگام کار در QHD یا حتی 1.5X DSR وجود ندارد. اما در وضوح UHD + تفاوت کاملاً قابل ملاحظه ای مشاهده می کنید. به نظر می رسد که پل HB واقعاً کار خود را انجام می دهد. سپس دوباره ، پایین ترین فریمری که در اینجا می بینیم 197 در UHD + برای پل استاندارد SLI است. سال 197 یک فریموره مجنون است. اصلاً جایی برای شکایت وجود ندارد ، آنجاست؟

تست Overwatch
بنابراین ما آن را با تست Overwatch به آزمایش کمی سنگین تر می کشیم. چیزی که من در مورد تست Overwatch دوست دارم این است که وقتی اواسط بازی هرج و مرج می شود ، واقعاً می توانید شاهد تغییر رفتار قابل توجه در تغییر نرخ فریم باشید. تصور کنید Reinhardt با سپر خود باز است ، یک junkrat spamming bomb on him بالای آن ، با یک Pharah در آسمان ، در حالی که لوسیو تیم مدافع را شفا می دهد ، هنگامی که ناگهان Zarya حمله کننده ، حق نهایی خود را در وسط قرار می دهد ، همانطور که ارواح درو می گیرند در مرکز. به نوبه خود و یک هانزو وحشی اژدها را درست در وسط آن می اندازد. این می تواند یک صحنه بسیار پر هرج و مرج باشد و شمارنده FPS شما مانند تلاش برای تشخیص اینکه چه کاری باید با زندگی پشیمانش انجام دهد ، نوسان خواهد داشت.

تنظیمات EPIC در Overwatch هستند و همه چیز روشن است. ضد Alias ​​، بازتاب ، بافت ، همه به فوق العاده تنظیم شده اند و بازی مطمئناً زیبا به نظر می رسد. اما چگونه انجام می شود؟

شما هنوز هم نمی توانید تفاوت زیادی در اینجا بگویید. یک چیز در مورد اندازه گیری FPS در یک بازی ، همانطور که قبلاً به آن اشاره کردم ، مبارزه برای دستیابی به داده های مداوم است. به عنوان مثال در مورد 1.5X DSR ، نمره در پل SLI استاندارد 153.6 و در پل HB SLI 153.3 بود که داده ها عجیب به نظر می رسید. در UHD + ، می توانید پیشرفت جزئی در پل HB SLI Bridge مشاهده کنید زیرا در این مرحله ، نرخ فریم بسیار بیشتر می شود زیرا GPU واقعاً فشار زیادی را برای تحویل فریم ها می کشید. بنابراین من فکر کردم ، سلام ، چرا آن را یک قدم جلوتر نمی بریم؟

من Overwatch را تنظیم کردم تا وضوح 200٪ از آنچه را که پیش بینی می شود ارائه دهد. این بدان معنی است که در 5K ، فریم ها دو برابر شده و سپس به صفحه نمایش 1440p اندازه من در حال حاضر فشار یافته فشرده شده است. اینگونه است که شما Titan X را روی SLI می کشید ، به زانو در می آید! پیکسل ها خیلی متراکم با هم ادغام شده اند ، خروجی شروع به جستجوی مبهم می کند ، مانند یک لمس تمرکز نرم. زیبا برای فیلم ها ، اما AF زشت برای بازی ها. لول می خواهید نتایج را ببینید؟


در حالی که این آزمایشات را انجام دادم ، دو تایتان X در بالای ریه هایشان فریاد می زدند ، هواداران را با حداکثر سرعت می چرخاندند و از من التماس می کردند که به خاطر من ، با خنده شیطانی من ، هر قاب خونی را ضبط می کند که از این موارد مسلط می شود. هیولا در این مرحله ، فریم همیشه تک به حساب می آید و می خواهید تک تک قسمت های آن را فشار دهید. بین 19 فریم در ثانیه و 29 فریم در ثانیه ، تفاوت دردناک 10 فریم در ثانیه وجود دارد که می تواند تجربه را به یک موضوع زندگی و مرگ تبدیل کند. در بازی است که.

The Division تام کلنسی
سرانجام ، در سومین آزمون ، آزمایش The Division را برای آزمایش تست The Clancy's The Division قرار دادیم. Division یک بازی فشرده سازی بسیار گرافیکی است و از ویژگی های بسیار جالبی برخوردار است که می تواند GPU را به صورت تهاجمی کار کند. بار دیگر ، همه چیز روی این بازی فوق العاده تنظیم شده است. بیایید نگاهی به نتایج بیندازیم.

بنابراین ما اینجا چی داریم. بخش از نظر نتایج مهمترین تفاوت را نشان می دهد. حتی در 1.5X DSR ، تفاوت با اختلاف 17 فریم در ثانیه کاملاً برجسته است. در UHD + ، ما در حال حاضر به 60 فریم در ثانیه نزدیک می شویم که ، گرچه هنوز کاملاً کامل است ، اما اکنون خط مرزی است. HB SLI Bridge از این پس قدرت خود را در اینجا نشان می دهد.

تجربه ی کاربر
خوب ، من نمی توانم بدون ذکر تجربه آن ، به بررسی پایان دهم ، درست است؟

اولین چیزی که قبل از خرید SLI HB Bridge باید بدانید ، سازگاری آن است. بدیهی است ، شما به کارت انویدیا احتیاج دارید زیرا AMD اکنون برای Crossfires های خود به کمتر از همه می رود. شما می توانید لیست کامل را در اینجا مشاهده کنید ، اما تاکنون ، در زمان نوشتن ، این کارت ها به اثبات رسیده است:

Titan X
ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080
ASUS Turbo GeForce GTX 1080
نسخه بنیانگذاران ASUS GeForce GTX 1080
ASUS ROG Strix GeForce GTX 1070
ASUS Expedition GeForce GTX 1070
ASUS Dual GeForce GTX 1070
ASUS Turbo GeForce GTX 1070
نسخه بنیانگذاران ASUS GeForce GTX 1070
همچنین اگر این کاری را که می خواهید انجام دهید باید با سایر GPU های مشابه از تولید کنندگان مختلف نیز کار کند.

این متفاوت از آن چیزی است که ایسوس با پل قبلی ROG Enthusiast SLI Bridge خود داشت که حداکثر 4 GPU را پشتیبانی می کرد.

مورد دوم که شما قبل از خرید SLI HB Bridge باید در نظر بگیرید ، اندازه آن است. دو نوع در دسترس است. 3-شکاف و 4 شکاف. بسته به نوع مادربرد شما فقط به یکی از آنها نیاز دارید و مهم است که بدانید کدام یک است. همانطور که در مورد دکل من در حال اجرا بر روی ASUS Rampage 5 Edition 10 ، به نسخه 4 اسلات نیاز داشتم.

البته قطعاً باید در مورد LED RGB در پل ASUS ROG SLI HB Bridge صحبت کنیم. در مقایسه با استاندارد SLI Bridge که فقط با چراغ قرمز روشن می شود ، پل ASUS ROG SLI HB Bridge دارای یک آرم درخشان RGB بر روی آن است. این پنل حساس به لمس است یا می توانید از آن با AURA Sync استفاده کنید. بله ، شما فقط می توانید یکی از روش ها را استفاده کنید. اگر می خواهید از پنل لمسی حساس استفاده کنید ، می توانید آن را خارج از جعبه استفاده کنید. اما اگر می خواهید از آن با AURA Sync استفاده کنید ، باید کابل RGB را به SLI HB Bridge وصل کنید ، و انتهای دیگر را به سربرگ RGB در مادربرد خود وصل کنید. نگران نباشید ، در صورت نیاز به اتصال به سخت افزار سازگار AURA Sync ، کابل دارای پورت RGB اضافی است. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شاخه های فعلی RGB بی نظیر هستند. این بدان معناست که ، شما ممکن است در نهایت وصل کردن آن را به روش دیگر. بنابراین اگر RGB در ASUS ROG SLI HB Bridge شما کار نمی کند ، این پلاگین را برعکس کنید و باید کار کند . صحبت از تجربه در اینجا. لول

مرجع خاص

دیدگاه‌ها

بررسی خود را بنویسید

SLI HB BRIDGE 2-WAY-M پل اس ال آی اچ بی ۲

بررسی خود را بنویسید